ב"יד לאחים" מבקשים: "המאבק במיסיונרים – כמו ב-BDS"

שלמה ריזל No Comments on ב"יד לאחים" מבקשים: "המאבק במיסיונרים – כמו ב-BDS"

בארגון "יד לאחים" שלחו מכתב לשר הפנים אריה דרעי בו ביקשו: "השווה את המאבק במיסיונרים המגיעים מחו"ל להטפה בארץ, למאבק באנשי החרם של ה-BDS"

סיכמוים אחרונים לקראת הבחירו. דרעי צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות קמפיינים מיסיונרים חוזרים ונשנים בתקופה האחרונה, בהם נטלו חלק קרוב למאה מיסיונרים שהגיעו במיוחד מארה"ב, קנדה ורוסיה, שיגרו בארגון "יד לאחים" מכתב בהול לשר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי, בו דרשו לאסור את כניסתם של מיסיונרים מחו"ל לישראל.

במכתב נאמר: "בתקופה האחרונה נתונה ישראל שוב תחת מתקפה של מיסיונרים העוברים מבית לבית בעשרות ערים בארץ. מבדיקה שעשינו עולה כי חלק נכבד הגיעו לארץ במיוחד לצורך הקמפיין מארה"ב, רוסיה וקנדה. מיסיונרים אלו הצהירו לבטח עם כניסתם כי מגיעים כתיירים, בעוד בפועל הם נודדים מעיר לעיר במטרה להביא להמרת דתם של יהודים. תופעה זו של מיסיונרים המשתייכים לכנסיות זרות, אשר מגיעים לארץ כדי להטיף לעוברים ושבים לעזוב את עמם ואת אמונתם, חמורה מאוד".

מכתב יד לאחים

את מכתבם לשר חותמים ראשי יד לאחים בקריאה ברורה להשוות את המאבק במיסיונרים למאבק באנשי ה-BDS: "נוכח חופש הפעולה הניתן להם, אנו רואים משנה לשנה עליה תלולה במספר המיסיונרים המגיעים לישראל בשירות המיסיון הנוצרי לכיתותיו השונות, וזאת תוך שהם משקרים כאמור על אנשי ביקורת הגבולות. פעילותם הנפשעת של אותם מיסיונרים זרים מהווה סכנה ליסודות החיים היהודים בארץ. בקשתנו כי משרד הפנים יאבק בהם לא פחות מהמאבק הנחוש, הנכון והמוצלח אשר נערך כנגד אנשי ה-BDS והדוגלים בו".



0 תגובות